
Denne SEO-analyse af PureGym ser på fire vigtige områder: Teknisk SEO, On-page SEO, Off-page SEO og søgeordsanalyse.
Teknisk SEO:
PureGyms hjemmeside er meget langsom. Den tager 32 sekunder om at åbne, og det er et problem. Mange brugere vil lukke siden, hvis den tager så lang tid. PureGym bør gøre billeder mindre, fjerne ting, der ikke er nødvendige, og gøre siden hurtigere. Mobilversionen er okay, men der er stadig ting, der kan forbedres.
On-page SEO:
På hjemmesiden er søgeord brugt godt, men de kan gøre det bedre. Indholdet skal være nemt at finde, og links mellem siderne kan organiseres bedre. Det hjælper både brugere og Google med at forstå siden.
Off-page SEO:
PureGym har en Trustpilot-score på 3,7 stjerner. Hvis de får flere gode anmeldelser, kan det gøre dem mere troværdige. De kan også få flere links fra andre hjemmesider, som f.eks. fitnessblogs eller sociale medier. Det vil hjælpe dem med at blive mere synlige på Google.
Søgeordsanalyse:
Søgeord som “billig fitness”, “holdtræning” og “24/7 træning” er gode, fordi de passer til det, folk leder efter. PureGym kan også bruge længere søgeord, som “det bedste fitnesscenter i Slagelse”. Det vil gøre det nemmere for folk at finde dem.
Det vil sige, at PureGym skal fokusere på at gøre siden hurtigere, bedre på mobilen og bruge de rigtige søgeord. De skal også få flere gode anmeldelser og links fra andre sider. Det vil hjælpe dem med at få flere kunder.